Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2014

Bio oil review

   Πριν από περίπου πέντε μήνες, μπαίνοντας σε ένα φαρμακείο, βλέπω μπροστά μου το ολοκαίνουριο τότε για την Ελλάδα Bio oil!Έπρεπε λοιπόν να το δοκιμάσω!

   Το προϊόν μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε πρόσωπο για πανάδες, ρυτίδες, ανομοιόμορφο τόνο δέρματος αλλά και στο σώμα για ραγάδες. Συστήνεται και κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Εγώ το χρησιμοποίησα στο πρόσωπο, γιατί δεν έχω πρόβλημα με ραγάδες.

   Το έβαζα στο πρόσωπο μόνο το βράδυ και το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό. Ξυπνούσα με μία επιδερμίδα λαμπερή και ενυδατωμένη.Δεν μου δημιούργησε πρόβλημα με σπυράκια ούτε λιπαρότητας, αν και το πρόσωπό μου είναι μεικτό προς λιπαρό με τάση για ακμή.Δεν είδα κανένα από τα δύο προβλήματα να επιδεινωθεί. Το αντίθετο μάλιστα. Όσον αφορά τις πανάδες είδα και εκεί διαφορά προς το καλύτερο, μικρή όμως.Αν οι πανάδες έχουν μόλις δημιουργηθεί, ίσως βοηθήσει περισσότερο.

   Επίσης το έβαλα και στα χέρια, ως κρέμα χεριών και τα ενυδάτωσε αρκετά,δεν αντικαθιστά τις κρέμες χεριών όμως κατά τη γνώμη μου
.
   Το έβαλα και ως λάδι σώματος τώρα το καλοκαίρι, ενυδάτωσε το σώμα και έδωσε ωραία λάμψη. Ιδιαίτερη μυρωδιά δεν έχει, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι άσχημη,τελείως ουδέτερη θα τη χαρακτήριζα.

  To sum up
   Γενικά είναι ένα πολύ καλό λάδι, με πολλές χρήσεις, ειδικά για το πρόσωπο. Εμένα προσωπικά μου αρέσουν αυτού του είδους τα προϊόντα, που με ένα μπουκαλάκι έχεις πολλές επιλογές χρήσεως.Πολύ καλή και η τιμή του επίσης, στα 10 € περίπου.

  The choice is yours. .

Love you
  

2 σχόλια:

  1. το εχω δοκιμασει κ εγω αυτο το λαδι.για το προσωπο ειδικα ειναι πολυ καλο!good choice! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Από τα καλύτερα προιόντα που έχω δοκιμάσει Μαρία μου!!Χαίρομαι που συμφωνείς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

I'm interested in chatting!!!Feel free to comment!!!!