Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2014

Hair oils review

Καθώς τα μαλλιά μου είναι σγουρά, πάντα ψάχνω για προϊόντα που θα τα ενυδατώνουν χωρίς όμως να τα βαραίνουν. Έτσι άρχισα να δοκιμάζω λαδάκια μαλλιών. Έχω δοκιμάσει ακριβά αλλά και τα πιο οικονομικά. Θα σας πω λοιπόν τη γνώμη μου για το καθένα.

Avon moroccan argan oil
   Αρκετά παχύρρευστο λάδι σε μορφή dispenser. Παρέχει μια βασική ενυδάτωση στα μαλλιά αλλά μέχρι εκεί. Επίσης το πιο οικονομικό από όλα.

L'Oréal Elvive Extraordinary oil
   Έχω δοκιμάσει και αυτό για τα βαμμένα μαλλιά αλλά και το άλλο για όλους τους τύπους μαλλιών.Το δεύτερο μου άρεσε περισσότερο όσον αφορά την ενυδάτωση.Η μυρωδιά και των δύο πολύ ωραία. Η τιμή τους στα 9.99€, αν και υπάρχουν συχνά διάφορες προσφορές.

Kerastase elixir ultime
   Δοκίμασα το λάδι για βαμμένα αλλά και για όλους τους τύπους μαλλιών . Εγώ δεν διαπίστωσα καμία διαφορά μεταξύ τους . Πολύ ενυδατικά και τα δύο κάνουν ότι υπόσχονται. Όσον αφορά τη μυρωδιά, αυτό για τα βαμμένα μύριζε πιο ωραία. Από τα πιο ακριβά λαδάκια πάντως, κοστίζουν πάνω από 30 €.

Moroccanoil treatment
  Ίσως το καλύτερο από όλα. Δύο σταγόνες φτάνουν για να αποκτήσετε τα πιο απαλά  και ενυδατωμένα μαλλιά που είχατε ποτέ.Η μυρωδιά του καταπληκτική. Σαν να βρίσκεσαι στην Καραϊβική! Ακριβό και αυτό, αλλά αξίζει περισσότερο από αυτά της kerastase.

Nuxe Huile Prodigieuse                                
  Το λαδάκι αυτό δεν είναι αποκλειστικά ένα προϊόν μαλλιών. Μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε στο πρόσωπο αλλά και στο σώμα. Με ένα προϊόν έχουμε τρία. Ενυδατικό και μυρωδάτο. Σε διαδικτυακά φαρμακεία μπορείτε να το βρείτε σε καλή τιμή επίσης.

To sum up                                                            
Γενικά όλα τα λαδάκια μαλλιών προστατεύουν τα μαλλιά μας. Οι επιλογές..ατελείωτες. Εγώ αν αγόραζα τώρα ένα, θα διάλεγα το moroccan oil για την αποτελεσματικότητά του και το nuxe για τις πολλές χρήσεις του!

The choice is yours! !

Love you!

2 σχόλια:

I'm interested in chatting!!!Feel free to comment!!!!