Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2014

L'oreal Age Perfect Extraordinary Oil review

    Στο παρελθόν πάντα απέφευγα τα λαδάκια προσώπου,καθώς η επιδερμίδα μου ήταν λιπαρή με τάση για ακμή. Τον τελευταίο χρόνο όμως η ακμή μειώθηκε σημαντικά και το πρόσωπό μου δεν είναι τόσο λιπαρό πια.Αντίθετα μου δείχνει ότι χρειάζεται λίγο παραπάνω ενυδάτωση.Ετσι αποφάσισα να δοκιμάσω μερικά λάδια για το πρόσωπο.

   Αυτό τον καιρό χρησιμοποιώ το Age Perfect Extraordinary Oil από την L'Oréal.
    Είναι ένα ξηρό λάδι που θρέφει,  ενυδατώνει και φωτίζει την επιδερμίδα. Είναι κατάλληλο επίσης για όλους τους τύπους δέρματος :αν έχουμε ξηρό δέρμα χρησιμοποιούμε περισσότερη ποσότητα και αν έχουμε λιπαρό, λιγότερη. Μπορούμε να το χρησιμοποιούμε πρωί ή/και βράδυ, μόνο του ή σε συνδυασμό με την κρέμα μας.

    Εγώ το χρησιμοποιώ μόνο του και μόνο το  βράδυ. Ζεσταίνω δύο σταγόνες στην παλάμη μου και το απλώνω στο πρόσωπο με ελαφριά πίεση.

    Αυτό το προϊόν μου άρεσε πολύ. Δεν επιβάρυνε την επιδερμίδα και δεν προκάλεσε καθόλου σπυράκια ή λιπαρότητα. Ξυπνάς το πρωί και η επιδερμίδα είναι απαλή, λαμπερή και ενυδατωμένη. Δεν είδα τόσο διαφορά σε λεπτές γραμμές όσο στον τόνο και στη λάμψη του δέρματος.

    Έχει επίσης ωραία, φρέσκια μυρωδιά,η οποία φεύγει μετά από λίγο.
    Εγώ το χρησιμοποιώ και πάνω από το μακιγιάζ, στα ζυγωματικά για extra λάμψη!

   To sum up

Αυτό το λάδι προσώπου θα το αγόραζα σίγουρα ξανά. Κοστίζει 19€ περίπου και είναι πολύ καλό για την τιμή του.Μπορείτε να δείτε τις πολλές χρήσεις του λαδιού στο παρακάτω video:
 
                             Love you... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I'm interested in chatting!!!Feel free to comment!!!!