Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2014

Lash Queen Feline Blacks Mascara

   Λατρεύω τη μάσκαρα . Νομίζω ότι και μόνο μάσκαρα να φορέσεις, αμέσως αλλάζει το πρόσωπο και ειδικά το βλέμμα.

  Μου αρέσει να δοκιμάζω διάφορες μάσκαρα και να προσπαθώ να βρω την καλύτερη.
   Μια από αυτές είναι σίγουρα η Lash Queen Feline Blacks της Helena Rubinstein στην απόχρωση 01 black black.

   Με ένα πέρασμα χαρίζει μήκος, όγκο και έντονο χρώμα. Με ένα δεύτερο,το look απογειώνεται.
Η ποιότητά της είναι τόσο καλή που μπορείς να βάλεις πολλές στρώσεις, χωρίς να κολλάει τις βλεφαρίδες.

   Η διάρκειά της πολύ καλή επίσης. Ακόμα και εάν τη φοράς από το πρωί δεν πρόκειται να τρέξει και να μαυρίσει κάτω από τα μάτια.

Δε νομίζω να σας δημιουργήσει κάποιο ερεθισμό, εγώ που έχω ευαίσθητα μάτια και φοράω φακούς επαφής, δεν έχω κανένα πρόβλημα.

  Επίσης φοβερή η συσκευασία της σε χρυσό λεοπάρ.

   Το μόνο αρνητικό που έχει αυτή η μάσκαρα είναι η τιμή της...είναι πανάκριβη. Από τις πιο ακριβές της αγοράς. Τη βρίσκεις από 35 € μέχρι 40 €.Εάν ψάξετε σε διαδικτυακά καταστήματα θα τη βρείτε γύρω στα 30 €.Συμφέρει επίσης όταν υπάρχει 35% έκπτωση στα καταστήματα καλλυντικών.

   To sum up
Γενικά είναι μία από τις καλύτερες μάσκαρα που έχω δοκιμάσει.Και έχω δοκιμάσει πολλές! Αν θέλετε μία ακριβή μάσκαρα για ειδικές περιπτώσεις, αξίζει να την δοκιμάσετε.

   Love you 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I'm interested in chatting!!!Feel free to comment!!!!