Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2014

Maybelline Color Drama lip pencils

    Σε μία από τις συχνές βόλτες μου στα  Hondos Center,εντόπισα τα μολύβια-κραγιόν Color Drama της Maybelline
.
    Αποφάσισα λοιπόν να τα δοκιμάσω, αγοράζοντας την απόχρωση 150 fuchsia desire και 510 red essential .

    Η περιγραφή πάνω στη συσκευασία γράφει "intense velvet lip pencil" και είναι ακριβώς αυτό που λέει.

    Έντονο,βελούδινο και φυσικά ματ χρώμα που δεν ξηραίνει καθόλου τα χείλη και διαρκεί πραγματικά για ώρες. Απλώνεται πολύ εύκολα σαν κρεμωδες κραγιόν και ταυτόχρονα η συσκευασία μολυβιού επιτρέπει να σχεδιάσουμε πολύ εύκολα το περίγραμμα των χειλιών. Επίσης να αναφέρω ότι έχουν πολύ καλή τιμή στα 5, 99 €.

   To sum up
Τα color drama έγιναν μέρος του καθημερινού μου μακιγιάζ και σίγουρα θα δοκιμάσω και άλλες αποχρώσεις. Γιατί όπως λέει και η Maybelline "maybe we are born with it"!!!

Love you...

2 σχόλια:

  1. Δεν τα έχω δοκιμάσει, αλλά φαίνονται υπέροχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη οτι θα σου αρέσουν Μαρτίνα!!Έχουν γίνει τα αγαπημένα μου!!

      Διαγραφή

I'm interested in chatting!!!Feel free to comment!!!!