Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2014

Summer is still here product !! ή αλλιώς Προϊόν που θυμίζει καλοκαίρι!!

    Όπως έχετε καταλάβει όλοι,δυσκολεύομαι πάρα πολύ να πιστέψω ότι πέρασε το καλοκαίρι! Άλλαξε η ώρα,έγιναν πιο μικρές οι ημέρες...

    Υπάρχει όμως ένα προϊόν που με τη μυρωδιά του και μόνο με μεταφέρει στην αγαπημένη μου παραλία. 

    Ο λόγος για το Miracle Solid Oil από τη σειρά Wild Argan Oil του The Body Shop. Είναι ένα λάδι σε συμπαγή μορφή,ιδανικό για τα πολύ ξηρά σημεία του σώματος,αλλά και για τα μαλλιά! Έχει φοβερή μυρωδιά και φυσικά είναι πολύ ενυδατικό.. 

    Εγώ ως fan των πολυχρηστικών προϊόντων,το έχω πάντα στην τσάντα μου. Το χρησιμοποιώ ως κρέμα χεριών,κρέμα για τα πετσάκια στα νύχια ,ενυδατώνω τις άκρες των μαλλιών μου καθώς είναι σγουρά και οι άκρες τους αφυδατώνονται πολύ εύκολα,αλλά και ως άρωμα μαλλιών (ξαναείπα ότι μυρίζει τέλεια ) ;

To sum up 

    Γενικά τα προϊόντα που έχουν πολλές χρήσεις μου αρέσουν παρά πολύ. Το miracle solid oil παρ´όλο που θυμίζει καλοκαιρινό προϊόν,θα με συντροφεύει όλο τον χειμώνα,ακριβώς γι'αυτόν το λόγο...γιατί θυμίζει καλοκαίρι

 Love you all!!!


2 σχόλια:

  1. Καλημέρα Άννα! Δεν το έχω δοκιμάσει, αλλά φαίνεται φανταστικό! Ειδικά η μυρωδιά πρέπει να είναι τέλεια!! Θα το έχω σίγουρα υπόψη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σου αρέσει Μαρτίνα !ειναι ένα βασικό προϊόν για πολλές χρήσεις! :):)

      Διαγραφή

I'm interested in chatting!!!Feel free to comment!!!!