Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2014

Lips Lips Lips!!! Korres lip pencil 01




    Για αρκετό καιρό έψαχνα ένα μολύβι χειλιών που να πλησιάζει όσο το δυνατόν περισσότερο το φυσικό χρώμα των χειλιών μου.

   Τα περισσότερα ήταν πολύ μπέζ ή πολύ ρόζ και κανένα δεν μου άρεσε. 

   Σε μια από τις συχνές βόλτες μου στο φαρμακείο, ανακάλυψα το μολύβι χειλιών του Κορρέ στην απόχρωση 01 Neutral Light
Ευτυχώς που το αγόρασα!! Ταιριάζει απόλυτα με το χρώμα των χειλιών μου!

    Μπορώ να το χρησιμοποιήσω με αρκετά κραγιόν και lip gloss.  Το χρησιμοποιώ και μόνο του σε όλη την επιφάνεια των χειλιών με λίγο άχρωμο γκλός και έχω την τέλεια nude απόχρωση για εμένα!
Μου επιτρέπει επίσης έναν ελαφρύ επανασχεδιασμό του περιγράμματος των χειλιών,αφού μου ταιριάζει τόσο πολύ. Είναι εξαιρετικά σταθερό επίσης. 

   Η τιμή του είναι γύρω στα 9,00€ ,αλλά σε διαδικτυακά φαρμακεία μπορείτε να το βρείτε πιο φτηνά. 

To sum up

Εμένα αυτό το προϊόν πραγματικά με ενθουσίασε,ίσως επειδή μου ταίριαξε τόσο. Το οτι δεν περιέχει parabens και όλα τα συναφή,το κάνει ακόμα καλύτερο!!

Love you!!





4 σχόλια:

  1. Φαίνεται πολύ ωραίο! Θα το έχω υπόψη μου, μιας και ψάχνω και εγώ ένα μολύβι όσο το δυνατόν κοντά στο χρώμα των χειλιών μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δοκίμασέ το Μαρτίνα μου!! Εμένα πάντως με έχει βολέψει πολύ!!!

      Διαγραφή
  2. ωραιο φαινεται...καποια στιγμη θα ενδωσω και θα παρω μολυβακι του κορρε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ενδώσεις!!!!ειναι πολύ καλό!και οι υπόλοιπες αποχρώσεις εξίσου καλές!!!

      Διαγραφή

I'm interested in chatting!!!Feel free to comment!!!!