Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2014

Bewitching Make Up Set By Korres




    Καθώς έχω τις καλύτερες φίλες του κόσμου,ανάμεσα στα πολλά δώρα που μου έφεραν,ήταν και αυτό το καταπληκτικό σετ μακιγιάζ του Κορρέ.

Το σετ ονομάζεται Bewitching και είχε τα εξής προϊόντα:

Black Volcanic Minerals Mascara / 3D Volume / Intense Colour
    Με εξέπληξε τόσο ευχάριστα αυτό το προϊόν!! Χαρίζει τέλειο μήκος και όγκο στις βλεφαρίδες. Δίνει έντονο μαύρο χρώμα,δεν ερεθίζει τα μάτια και μένει άθικτη για ώρες!!! Ούτε κομματάκια πέφτουν κάτω από τα μάτια,ούτε μουτζουρώνει μετά από κάποιες ώρες!!!
Πραγματικά μου άρεσε πάρα πολύ!

Black Volcanic Minerals Khol Eyeliner 01 Black
    Άλλο ένα πολύ καλό προϊόν! Έντονο μαύρο χρώμα και πολύ σταθερό. Το λάτρεψα επίσης. 

Guava Lipstick Moisturising / Intense Colour 58 Wine Red
    Ένα κραγιόν πραγματικά στο χρώμα του κρασιού,ιδανικό για χειμώνα. Είναι ενυδατικό και διαρκεί αρκετά καλά,όσο ένα απλό κραγιόν. 

Korres Sharpener
    Ξύστρα για μολύβια ματιών και χειλιών. Ένα προϊόν που πάντα χρειάζεται!!


To Sum Up
    Μου άρεσε πάρα πολύ αυτό το Beauty in a bag του Κορρέ! Δεν είχα δοκιμάσει κανένα προϊόν και μου άρεσαν όλα!

Πιστεύω οτι είναι μια πολύ ωραία ιδέα για δώρο επίσης,γιατι περιέχει βασικά προϊόντα,που αρέσουν και ταιριάζουν σε  όλα τα κορίτσια σε ένα ωραίο,αδιάβροχο,διάφανο νεσεσέρ,ιδανικό για την τσάντα!!

Allow yourself to be bewitched!!!

Love you!

Merry Christmas!!





3 σχόλια:

  1. Ημουν και εγώ ανάμεσα σε αυτό το σετάκι και στο άλλο με το γαλάκτωμα καθαρισμού και το eyeliner και τελικά πήρα το δεύτερο!
    Πάντως η μάσκαρα είναι φοβερή, δίνει πολύ εντυπωσιακό αποτέλεσμα!
    Να την χαρείς !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα συμφωνήσω για την μάσκαρα είναι υπέροχη! Πολύ Χρήσιμες οι συμβουλές σου Αννουλα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

I'm interested in chatting!!!Feel free to comment!!!!