Σάββατο 27 Δεκεμβρίου 2014

December Favourites


  Ο πιο γιορτινός μήνας του χρόνου πλησιάζει στο τέλος του!

Τα προϊόντα που χρησιμοποίησα περισσότερο από όλα αυτό το μήνα είναι τα ακόλουθα:







Κρέμα ματιών All About Eyes / Clinique
    Από τις αγαπημένες μου κρέμες ματιών. Ενυδατώνει την περιοχή κάτω από τα μάτια, λειαίνει τις λεπτές γραμμές και μειώνει τους μαύρους κύκλους. Μου αρέσει πολύ η βελούδινη,πολυτελής αίσθηση που αφήνει χωρίς να ενοχλεί καθόλου τα μάτια

Primer Άμεσης Μεταμόρφωσης / Garnier
    Το εφαρμόζουμε μετά την κρέμα ημέρας και βελτιώνει πολύ τις ατέλειες τις επιδερμίδας. Περιμένουμε λίγο να απορροφηθεί εντελώς και συνεχίζουμε με τη βάση make up. Θέλει λίγη ποσότητα όμως γιατι αλλιώς μπορεί να προκαλέσει λιπαρότητα. 

Double Wear Foundation / Estée Lauder
    Το αγαπημένο μου foundation. Την κάλυψη και τη διάρκειά του δεν την προσφέρει κανένα άλλο. Λίγη ποσότητα χρειάζεται για να καλύψει όλο το πρόσωπο! Κάποιες φορές που θέλω πιο ανάλαφρο αποτέλεσμα,το αναμιγνύω με λίγη κρέμα ημέρας και το αποτέλεσμα είναι τέλειο!

Pure Color Envy Lipstick /Envious 340/ Estée Lauder
   Δεν υπάρχει καλύτερη ευκαιρία για να φορέσουμε κόκκινο κραγιόν από την περίοδο των Χριστουγέννων. Αυτό το κλασσικό κόκκινο από την Estée Lauder ταιριάζει σε όλες τις επιδερμίδες,εχει εντονό,πλούσιο χρώμα και πολύ καλή διάρκεια.

Face Shimmer / Golden Glow /Nourish
    Λατρεύω τα προϊόντα που προσφέρουν διακριτική λάμψη στο δέρμα χωρίς να φαίνονται λιπαρά ή υπερβολικα. Αυτό το προϊόν το χρησιμοποιούμε όπου θέλουμε να δώσουμε λίγη παραπάνω λάμψη. Εγώ το χρησιμοποιώ συνήθως στα ζυγωματικά και στο τόξο του φρυδιού, αλλά μπορείτε να το βάλετε και σε όλο το πρόσωπο σαν κρέμα ημέρας.

Make Up Setting Spray / Avon
    Μόλις ολοκληρώσουμε το μακιγιάζ μας ψεκάζουμε το πρόσωπό μας 2-4 φορές από απόσταση 20 εκ.περίπου και το μακιγιάζ διαρκεί για ώρες. 

Βερνίκια νυχιών με γκλίτερ. 
    Καθώς δεν είμαι φαν των πολλών σχεδίων στα νύχια,όποτε θέλω κάτι πιο γιορτινό και ιδιαίτερο χρησιμοποιώ γκλίτερ πάνω απο το κανονικό βερνίκι μου. Αυτή τη στιγμή εχω το 418 light it up από Maybelline με ασημί γκλίτερ, από Models own ένα με κόκκινα γκλίτερ και χρυσά κονφετί και από L'oreal το gold carat με χρυσό γκλίτερ.

 Kinder Mini Mix
    Το τελευταίο αγαπημένο του μήνα είναι η χριστουγεννιάτικη έκδοση διαφόρων ειδών σοκολάτας Kinder! Έχει μέσα μικροσκοπικά αυγά,kinder bueno(που είναι και το αγαπημένο μου) και άλλες σοκολάτες της εταιρίας!


  To Sum Up
Αυτά ήταν τα αγαπημένα μου προϊόντα για το Δεκέμβριο!!!
Ελπίζω να περάσετε τέλεια τις τελευταίες ημέρες του πιο λαμπερόυ μήνα του χρόνου!!!

December is all about glow!!!

Love you!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I'm interested in chatting!!!Feel free to comment!!!!