Κυριακή 21 Δεκεμβρίου 2014

Gift Idea Number 5 Using Your Empty Glowboxes






    It's gifts time!!!!


Είναι πολύ εύκολο να φτιάξουμε τα δικά μας χριστουγεννιάτικα κουτιά και να βάλουμε μέσα οτιδήποτε θέλουμε να δωρίσουμε στα αγαπημένα μας πρόσωπα.

    Χρειαζόμαστε ένα κουτί(εγώ έχω χρησιμοποιήσει ένα κουτί του Glowbox),χαρτί περιτυλίγματος,ψαλίδι,κόλλα και διάφανο  αυτοκόλλητο από αυτο που ντύναμε τα βιβλία μας.


 Εγώ κάλυψα μόνο την επάνω πλευρά του κουτιού γιατί μου άρεσε πολύ το σκούρο χρώμα που έχει το κάτω μέρος.


    Ακολουθούμε τα βήματα από τις φωτογραφίες για να καλύψουμε το κουτί ή όποιο τρόπο μας βολεύει.



    Διαλέγουμε το δωράκι μας,(εγώ διάλεξα ένα ημερολόγιο για το 2015,αλλά μπορείτε να βάλετε γούρια,διακοσμητικά ρόδια και ο,τι άλλο σκεφτείτε),το γεμίζουμε με μπάλες και άλλα χριστουγεννιάτικα στολίδια και το δώρο μας είναι έτοιμο!!



Merry Christmas!!

Love you!!

4 σχόλια:

I'm interested in chatting!!!Feel free to comment!!!!