Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2015

Avon Glimmerstick Diamonds Eyeliner - Μολύβι Ματιών Με Γκλίτερ

    Αγαπημένο μολύβι ματιών από την Avon και best seller προϊόν της. Το φόρεσα πολύ κατά τη διάρκεια των εορτών,αλλά μπορείτε να το φορέσετε όποτε θέλετε,το γκλίτερ δεν είναι και τόσο έντονο. Είναι ιδανικό για βραδινό μακιγιάζ κατά τη γνώμη μου. 

     Η συσκευασία του είναι μηχανική και έτσι δεν χρειάζεται ξύσιμο. Κυκλοφορεί σε πέντε αποχρώσεις :

Sugar Plum
 φοβερό δαμασκηνί χρώμα. 

Emerald Glow
 Σμαραγδί - πράσινη απόχρωση. 

Black Ice
 Τέλειο λαμπερό μαύρο. 

Twilight Sparkle
 Σκούρο μπλε χρώμα

Smokey Diamond
 Μια φανταστική απόχρωση σε σκούρο γκρι.

    Όλες οι αποχρώσεις περιέχουν γκλίτερ στη σύνθεσή τους,είναι όμως αρκετά διακριτικό,δεν ενοχλεί καθόλου τα ματιά και δίνει ένα εξαιρετικά λαμπερό αποτέλεσμα. Είναι πολύ σταθερά επίσης και δεν μουτζουρώνουν καθόλου τα μάτια. 

   Έχω αγοράσει  κατά καιρούς όλες τις αποχρώσεις αλλά αυτή τη στιγμή έχω το sugar plum,το twilight sparkle και το smokey diamond. Τα δύο πρώτα τα έχω αγοράσει πάνω από τρείς φορές. Κοστίζουν 10,50 € αλλά η Avon τα βάζει αρκετά συχνά σε προσφορά και μπορείτε να τα βρείτε και στη μισή τιμή



   To Sum Up
Πραγματικά αυτά τα μολύβια είναι από τα αγαπημένα μου,όχι μόνο εμένα,πολλές φίλες μου τα λατρεύουν επίσης!
Εσείς τα έχετε δοκιμάσει ;;

Until Next Time...

Love you!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I'm interested in chatting!!!Feel free to comment!!!!