Σάββατο 10 Ιανουαρίου 2015

Instant Light Natural Lip Perfector by Clarins

    Σε διάφορα blog του εξωτερικού είχα διαβάσει πάρα πολλά θετικά σχόλια για το lip gloss instant light της Clarins. Έτσι αποφάσισα να το δοκιμάσω και εγώ!!!



    Κυκλοφορεί σε τέσσερις αποχρώσεις. Εγω πήρα το Candy Shimmer 05,μια απαλή ροζ απόχρωση. 

Μη φανταστείτε ένα lip gloss με έντονο χρώμα και λάμψη. Περισσότερο θα το περιέγραφα ως lip balm παρά ως lip gloss.  Είναι ακριβώς αυτό που λέει το όνομά του :"natural lip Perfector ". Το χρησιμοποιώ κάθε βράδυ,παρόλο που έχει λίγο χρώμα και έχω δει πολύ μεγάλη διαφορά. 
Η ενυδάτωση και η περιποίηση που χαρίζει στα χείλη είναι μοναδική! Και η μυρωδιά του επίσης! Μετά από μια εβδομάδα χρήσης ελαχιστοποίησε τις γραμμέςξηρότητας των χειλιών. Ότι κραγιόν και να βάλω,όσο ξηρό και να είναι στα χείλη,αυτά δεν αφυδατώνονται στο ελάχιστο!
    
     Έχει πολύ ωραία συσκευασία σε σωληνάριο με σφουγγαράκι που διευκολύνει την εφαρμογή και όχι σε βαζάκι που για να εφαρμόσεις το προϊόν πρέπει να βάλεις το χέρι σου μέσα !( είμαι λίγο υπερβολική με τα μικρόβια!!)


Το μόνο του μειονέκτημα: είναι αρκετά ακριβό. Κοστίζει 19,90€ τα 12ml. Με έκπτωση 30% που βάζουν αρκετά συχνά ,κατεβαίνει στα 13,93. (Που είναι και πάλι ακριβό για ένα lip balm ουσιαστικά )




To Sum Up
Έχοντας δοκιμάσει πάρα πολλά lip balm για τα χείλη,νομίζω πως βρήκα το ιδανικό για εμένα. Εάν εσείς έχετε ήδη ένα lip balm που σας καλύπτει αυτό το προϊόν δεν το χρειάζεστε. Εάν όμως δεν έχετε βρει ακόμη κάτι να σας καλύπτει απόλυτα,ίσως αξίζει να το δοκιμάσετε. 

I actually  love it!!!

Until Next Time..

Love you!

2 σχόλια:

  1. Φαίνεται τέλειο, Άννα μου!! Ειδικά το σφουγγαράκι για την εφαρμογή του νομίζω ότι με κέρδισε ήδη!! Θα το έχω υπόψη μου για μελλοντικές αγορές!! Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μου πεις αν το δοκιμάσεις Μαρτίνα μου!εμένα μου αρέσει πολύ. Και έχει και μια τέλεια μυρωδιά!!!😘

      Διαγραφή

I'm interested in chatting!!!Feel free to comment!!!!