Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2015

January Favourites

 Άλλος ένας μήνας έφτασε στο τέλος του.Αποχαιρετώντας λοιπόν τον Ιανουάριο,ας δούμε μαζί τα προϊόντα που μου άρεσαν αυτό το μήνα.








Avon Make Up Sponge
Πάρα πολύ ωραίο σφουγγάρι για τη βάση make up. Πραγματικά χαρίζει αψεγάδιαστο αποτέλεσμα. Το βρέχουμε,το στραγγίζουμε καλά,βάζουμε το make up στο πρόσωπό μας και το απλώνουμε με το σφουγγάρι. Χρησιμοποιούμε την λεπτή πλευρά  κάτω από τα μάτια ή στα πλάγια της μύτης και την πιο πλατιά στο υπόλοιπο πρόσωπο


Mineralized Concealer Mac
Πολύ καλυπτικό κονσίλερ,ιδανικό για σημαδάκια και δυχρωμίες στο πρόσωπο. Το χρησιμοποιούμε και κάτω από τα μάτια,αλλά θέλει πολύ καλό άπλωμα γιατί αλλιώς αρχίζει και μαζεύει στις λεπτές γραμμές μετά από λίγες ώρες. 


Molton Brown Lipstix +Essence Lip  pencil. 
Αυτά τα δύο προϊόντα έχουν ακριβώς  το ίδιο χρώμα ένα απαλό ρόζ - τριανταφυλλί. Πολύ ωραίο το κραγιόν-μολύβι της Molton brown,pink power,σχεδόν ματ αποτέλεσμα χωρίς να ξηραίνει τα χείλη. Το χρησιμοποιώ μαζί με το μολύβι wish me a rose της essence για καλύτερο σχεδιασμό του περιγράμματος. Τα χείλη πρέπει όμως να είναι τέλεια ενυδατωμένα αλλιώς τονίζει πάρα πολύ τις γραμμές τους. 


Bee Radiant Face Cream Apivita
Την χρησιμοποιώ ένα μήνα τώρα και είμαι πολύ ευχαριστημένη. Λατρεύω τη μυρωδιά της,φρέσκια,με αναζωογονεί μόλις τη μυρίζω. Έχω αυτή με την ελαφριά υφή,υπάρχει και μια πιο πλούσια κρέμα για πιο ξηρές επιδερμίδες. Απορροφάται αμέσως από το δέρμα,δεν αφήνει ίχνος λιπαρότητας και έχω δει σημαντική διαφορά στη λάμψη της επιδερμίδας. Στα θετικά της επίσης η φυτική της σύσταση χωρίς parabens. Ένα μόνο έχω να παρατηρήσω :θα την ήθελα λίγο πιο ενυδατική


Επανορθωτική Μάσκα Ύπνου /Άγριο Τριαντάφυλλο / Κορρές
Είναι το μοναδικό προϊόν που μετά απο τρία βράδια χρήσης εισέπραξα τόσα κολακευτικά σχόλια για το πρόσωπό μου. Την χρησιμοποιούμε μόνο το βράδυ,καθημερινά ή 2-3 φορές την εβδομάδα. Μοιάζει με balm που λειώνει μόλις απλωθεί στην επιδερμίδα. Ενυδατώνει,απαλύνει τις λεπτές γραμμές και ενισχύει τη λάμψη της επιδερμίδας. Πραγματικά είμαι ενθουσιασμένη με αυτό το προϊόν και θα το αγοράσω σίγουρα ξανά. Μυρίστε το μόνο πριν το αγοράσετε γιατί έχει πολύ έντονη μυρωδιά που διαρκεί. Εμένα προσωπικά δεν με ενοχλεί αλλά επειδή είναι τόσο έντονη μπορεί να μην σας αρέσει. 


Ear Cuffs Accessorize
Μου αρέσουν πάρα πολύ τα ear cuffs και αυτά από το Accessorize έχουν γίνει τα αγαπημένα μου. Ταιριάζουν με πολλά στυλ ρούχων,είναι διακριτικά και δίνουν  ένα μοντέρνο,ενημερωμένο look. 



Νορβηγικό Δάσος / Χαρούκι Μουρακάμι
Είναι το πρώτο βιβλίο του Μουρακάμι που διαβάζω και ομολογώ ότι δεν μοιάζει με κανένα άλλο βιβλίο που έχω διαβάσει. Απλός τρόπος γραφής,ωραία περιγραφή  χαρακτήρων,όταν το διαβάζω βρίσκομαι αποκλειστικά στον κόσμο του Μουρακάμι. Δεν το έχω τελειώσει ακόμη,αλλά δεν νομίζω να με απογοητεύσει. 



   Αυτά ήταν τα αγαπημένα για τον μήνα Ιανουάριο. Πείτε μου αν έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα προϊόντα που ανέφερα ή εάν έχετε διαβάσει το βιβλίο. 

Until next month...

                                                                          Love you!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I'm interested in chatting!!!Feel free to comment!!!!