Παρασκευή 2 Ιανουαρίου 2015

Lip Balms!!!

    Ήρθε ο καινούργιος χρόνος!!! Και μαζί με αυτόν ήρθε και ο χειμώνας,που πάντα τον Ιανουάριο κάνει την επίσκεψή του στην Κρήτη.

    Με τόσο κρύο λοιπόν,τα χείλη μας υποφέρουν από ξηρότητα
Τα δικά μου ειδικά υποφέρουν όλο το χρόνο.!

   Πάντα λοιπόν αγοράζω διάφορα lip balms προσπαθώντας να βρώ το πιο ενυδατικό. 
   Η συλλογή μου αποτελείται από τα εξής;

Anna's diary

                                   Never Lose Your Cherry / Anatomicals
Το αγαπημένο μου! Super ενυδατικό,με ωραίο άρωμα κερασιού και SPF 15. Το χρησιμοποιώ μόνο του ή και πάνω από κραγιόν. Πολύ ωραία υφή,που δεν κολλάει. Τα 15 ml κοστίζουν 4,30€ στο site του Glowbox

                                       Mountain Calling / Essence
Η χειμερινή συλλογή της Essence είχε δυο balms. Ένα με έντονο ροζ χρώμα και ένα εντελώς άχρωμο. Εγώ έχω το 01 snow alert που είναι  το άχρωμο,αφήνει όμως λίγη λάμψη στα χείλη. Είναι αρκετά ενυδατικό και έχει πολύ καλή τιμή. Τα 10 ml κοστίζουν 1,98€

                                           Cold Cream / Avene
Αυτό το προϊόν δεν μου αρέσει καθόλου!! Έχει πάρα πολύ συμπυκνωμένη υφή και η μυρωδιά του μου θυμίζει πλαστικό! Επίσης περιέχει parabens. Τα 15ml κοστίζουν 7€.

                                             Lip care / Apivita
Η Apivita έχει μια πολύ ωραία σειρά απο lip balms με διάφορες μυρωδιές,υφές και συστατικά. Εγώ έχω αυτό με χαμομήλι,κερί μέλισσας και ελαιόλαδο. Μου αρέσει πολύ. Έχει SPF 15,είναι πολύ ενυδατικό,φυσικά χωρίς parabens και τα 4,4 gr κοστίζουν περίπου 4,30 - 4,50€. 

                                           Baby Lips / Maybelline
Τα φημισμένα πλέον baby lips. Έχω την απόχρωση Cherry me,που είναι ένα απαλό ροζ - κόκκινο χρώμα με ωραία μυρωδιά. Αρκετά ενυδατικό,όχι κάτι το φοβερό όμως,μπορεί να φορεθεί και το πρωί μόνο του. Ωραία συσκευασία,ιδανική για την τσάντα μας. 
Τα 4,5gr κοστίζουν 3,50€ περίπου. 

                                          Lip Care / LR /Aloe Vera
Άχρωμο lip balm με 40% αλόη. Δεν έχει parabens και ενυδατώνει και αυτό αρκετά καλά. Τα 4,8gr κοστίζουν περίπου 5,90 -6,00€. 

Η δική μου σειρά προτίμησης είναι η εξής:

1. Never lose your cherry / Anatomicals
2. Apivita lip care
3. Baby lips / Maybelline
4. Mountain calling / essence
5. Lip care / LR
6. Cοld cream / Avene

To Sum Up

Αυτά είναι τα lip balms που με βοηθούν τα κρατάω τα χείλη μου ενυδατωμένα. Όπως ίσως προσέξατε δεν έχω κανένα lip balm σε βαζάκι,καθώς δεν συμπαθώ ιδιαίτερα αυτή τη συσκευασία. 
Πάντα ψάχνω όμως για καινούργια,καλύτερα lip balm οπότε εάν εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο και είστε σας αρέσει, να μου το πείτε!!!

Until next time ...

Love you!!

3 σχόλια:

  1. Έχω κι εγώ το never lose your cherry και ένα baby lips, το οποίο δεν μου αρέσει κιόλας :P
    Μέχρι στιγμής αυτό που έχω ξεχωρίσει και λογικά θα το πάρω ξανά όταν μου τελειώσει είναι αυτό με τη βιταμίνη e από The Body Shop! A! έχει και spf 15 και κοστίζει 5,50€!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ωραίο μου φαίνεται αυτό του Body Shop που μου προτείνεις!! Θα το δοκιμάσω λοιπόν!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ Γεωργία μου!!!!

      Διαγραφή
  2. Τίποτα :) Κάποια στιγμή πρέπει να το βάλω στα αγαπημένα του μήνα!! Περιμένω τη γνώμη σου μόλις το δοκιμάσεις!! Φιλάκια :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή

I'm interested in chatting!!!Feel free to comment!!!!