Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2015

New Face Masks By Korres

        Πριν από λίγο καιρό η εταιρία Korres λάνσαρε καινούργιες μάσκες περιποίησης προσώπου. Η σειρά αποτελείται από 8 μάσκες. Εγώ έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα τις εξής:
Grapefruit instant brightening face mask
      Αυτή μου άρεσε περισσότερο από όλες! Την άπλωσα στο πρόσωπο,την άφησα ένα τέταρτο και μετά το πρόσωπό μου ήταν πραγματικά λαμπερό,καθαρό και είχε πιο ομοιόμορφη όψη. Ωραία,απαλή μυρωδιά ,θα την αγοράσω ξανά

Nectarine Velvet Nourishing Face Mask
     Θρεπτική και πολύ ενυδατική,όπως ισχυρίζεται.  Μυρίζει ακριβώς σαν τα νεκταρίνια! Ακριβώς όμως! Νομίζεις οτι έχεις νεκταρίνια στο δωμάτιο!!!! Κατά τα άλλα όμως δεν είδα κάποιο σημαντικό αποτέλεσμα με αυτή τη μάσκα. Καμία σούπερ ενυδάτωση. Δεν νομίζω να την αγοράσω ξανά. 

Cucumber Eye Mask
     Δροσερή μάσκα περιποίησης ματιών με αγγούρι. Πραγματικά δροσερή όταν απλώνεται,υφή σαν τζελ. Δεν προκάλεσε την παραμικρή ενόχληση στα  μάτια. Ούτε και με αυτήν όμως έμεινα απόλυτα ευχαριστημένη. Δεν παρατήρησα ιδιαίτερη διάφορα στην περιοχή των ματιών.Η αλήθεια είναι όμως οτι δεν έχω μαύρους κύκλους,οπότε ίσως είναι πιο αποτελεσματική σε κάποιον που έχει αυτό το πρόβλημα.

To sum up
     Τις υπόλοιπες μασκούλες δεν τις έχω δοκιμάσει και να πω την αλήθεια δεν ξέρω και εάν δοκιμάσω κάποια άλλη. Τις περίμενα καλύτερες. Ίσως αυτή με τον άργυλο. Οι μάσκες κοστίζουν 3,94€ από το φαρμακείο και είναι 18ml εκτός από των ματιών που είναι 8ml αλλά από διαδικτυακά φαρμακεία θα τις βρείτε πιο οικονομικά.
    Πείτε μου εάν εάν έχετε δοκιμάσει κάποια από τις υπόλοιπες και σας άρεσε!

Until next time...

        Love you!

7 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία η ενημέρωση που μας πρόσφερες, Άννα μου! Δεν τις έχω δοκιμάσει και, για να είμαι ειλικρινής, δεν είμαι και πολύ ενθουσιώδης, μιας και οτιδήποτε έχω δοκιμάσει από Κορρέ σε περιποίηση προσώπου μου έχει προκαλέσει είτε ερεθισμό είτε σπυράκια... Οπότε είμαι λίγο επιφυλακτική. Όμως, την grapefruit mask νομίζω θα το ρισκάρω και θα την δοκιμάσω, μιας και σου άρεσε!! Σε φιλώ και σου εύχομαι καλό βράδυ!! <3 <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εάν έχεις σημαδάκια από ακμή ή θαμπή όψη, πιστεύω θα δείς διαφορά! Και εγώ συμφωνώ μαζί σου για τον Κορρέ.Μόνο τη μάσκα ύπνου με άγριο τριαντάφυλλο έχω αγαπήσει και τη χρησιμοποιώ,αλλα όχι πολύ συχνα γιατί μου δημιουργεί σπυράκια!!! Πολλά φιλιά Μαρτίνα μου!!!!

      Διαγραφή
  2. πρόσφατα τις πήρα και γω..δεν τις έχω ανοιξει καν..ουτε καν ξέρω πως μυρίζουν..το ΣΚ λέω να ανοίξω αυτή με το καρπούζι..Δεν κρατιέμαι..χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το καρπούζι δεν την έχω δοκιμάσει!!! Να μας πεις τη γνώμη σου!!!

      Διαγραφή
  3. Και μόνο από τις συσκευασίες θέλεις να τις αγοράσεις όλες! Έχουν καλή τιμη αλλα..για ποσες χρησεις ειναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. H αλήθεια είναι οτι η συσκευασία τους είναι τέλεια!! 3-4 φορές χρησιμοποίησα την κάθε μια!!!

      Διαγραφή
  4. Πάντα έχουν λίγο προϊόν μέσα αλλα είναι ποιοτικές μασκες! Σίγουρα θα τις δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

I'm interested in chatting!!!Feel free to comment!!!!