Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2015

They Are Real Mascara by Benefit

    Είχα ακούσει τόσα πολλά σχόλια για τη  μάσκαρα ''They're Real'' της Benefit και ήθελα πάρα πολύ να τη δοκιμάσω. Καθώς όμως στο Ηράκλειο δεν έχουμε ακόμη κατάστημα Sephora,μου την έφερε μια φίλη μου από την Αθήνα σε travel size


    Μόλις τη δοκίμασα μια ερώτηση μου ήρθε στο μυαλό : Are they real??  
Τόσο καλό αποτέλεσμα έχει!!!

    Το πρώτο πράγμα που σου κάνει εντύπωση είναι το βουρτσάκι της. Είναι από σιλικόνη και αγκαλιάζει κάθε βλεφαρίδα ξεχωριστά. Αυτό που την κάνει διαφορετική όμως είναι η στρογγυλή άκρη στο βουρτσάκι που επιτρέπει να φτάσουμε ακόμα και στις πιο κοντές βλεφαρίδες. 



    Θέλει προσοχή όμως στον τρόπο που θα την χρησιμοποιήσετε γιατί μπορεί εύκολα να μουτζουρώσει,βγάζει αρκετή ποσότητα προϊόντος και μπορεί να μην έχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα. 

   Εγώ τοποθετώ το βουρτσάκι στη βάση των επάνω βλεφαρίδων  και αρχίζω να περνάω μάσκαρα,στριφογυρίζοντας ταυτόχρονα το βουρτσάκι. Έτσι καλύπτονται όλες οι βλεφαρίδες και την ίδια στιγμή δημιουργείται ωραία καμπύλη. Στις άκρες των βλεφαρίδων,αλλά και για να τις ξεχωρίσω γιατί δεν μου αρέσουν κολλημένες,χρησιμοποιώ την στρογγυλή άκρη στο βουρτσάκι. 



    Το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό ακόμα και με ένα πέρασμα. Με το δεύτερο πραγματικά χαρίζει τέλειες βλεφαρίδες. Έχει εξαιρετική  διάρκεια,δίνει όγκο, έντονο μαύρο χρώμα και δεν μαυρίζει κάτω από τα μάτια κατά τη διάρκεια της ημέρας. Το μόνο που δεν μου άρεσε είναι οτι δεν μπορούσα να την αφαιρέσω εύκολα και χρειάστηκε να επιμείνω λίγο με το ντεμακιγιάζ. 
   Δεν είμαι σίγουρη για το πόσο ακριβώς κοστίζει,με μια έρευνα που έκανα νομίζω είναι περίπου στα 22-25€. Εάν θέλετε να τη δοκιμάσετε μπορείτε να πάρετε το travel size που κοστίζει περίπου 8€.
To Sum Up
H "They'reReal" Mascara της εταιρίας Benefit είναι μια πολύ καλή μάσκαρα κατά τη γνώμη μου. Πρέπει όμως να συνηθίσει νομίζω κάποιος το βουρτσάκι της για να πετύχει το αποτέλεσμα που υπόσχεται. 

Until next time...
Love you!!!

13 σχόλια:

  1. Είμαι και εγώ big fan της They're real! Δυστυχώς μου έχει τελειώσει όμως και θέλω να την αντικαταστήσω σύντομα! Το αποτέλεσμα είναι πραγματικά εντυπωσιακό!! Φιλιά πολλά, Άννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω είναι η αγαπημένη μου μάσκαρα πλέον Μαρτίνα μου!!! Όποτε θέλω κάτι σταθερό και εντυπωσιακό σε αυτήν στρέφομαι!!! :):)

      Διαγραφή
    2. πόσο κοστίζει το full size Μαρτίνα μου? Ξέρεις?

      Διαγραφή
  2. Μου αρέσει πάρα πολύ η They 're real!! Κι εγώ το travel size παίρνω και διαρκεί αρκετό καιρό!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι,και εγώ νομίζω οτι το travel size είναι τέλειο,διαρκεί αρκετά και δεν προλαβαίνει να ξεραθεί και το υλικό!!!!
      Φιλάκια Demy!!!! :)

      Διαγραφή
  3. Εγώ έχω την κανονική συσκευασία, την είχα κερδίσει σε διαγωνισμό και όντως είναι πολύ καλή! Δεν δίνει ψεύτικο αποτέλεσμα και αυτό είναι που μου αρέσει για το πρωινό μακιγιάζ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ τυχερή Αλεξάνδρα μου! Μπράβο !! Και εμένα αυτό μου αρέσει. Μπορεις ανάλογα με τα περάσματα να την φορέσεις πρωί ή βράδυ!!!! :):)

      Διαγραφή
  4. Η αγαπημένη μου mascara! Κάνει τις βλεφαρίδες μαύρες, μακριές και τους δίνει και όγκο. Τα πάντα δηλαδή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ακούω γι'αυτή συνέχεια και πάντα με καλά λόγια..μόνο μια φορά άκουσα ότι δεν είναι καλή.. Δεν ξέρω..θέλω να έχω προσωπική άποψη :P Ξέρεις πόσο κοστίζει η full size συσκευασία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Noμίζω κοστιζει 27 ευρω Είναι η πιο σταθερή μάσκαρα που έχω δοκιμάσει.Αν αποφασίσεις να τη δοκιμάσεις να μου πείς την άποψή σου!! Have a great day!!!

      Διαγραφή

I'm interested in chatting!!!Feel free to comment!!!!