Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2015

Valentine Lips

    Πραγματικά τι θα ήταν η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου χωρίς κόκκινο κραγιόν;
Ακόμη και εάν έχουμε αποφασίσει ότι αυτή η γιορτή δεν μας ταιριάζει,ότι δεν γιορτάζουμε,ένα κόκκινο κραγιόν μας φτιάχνει τη διάθεση!

   Αυτή τη φορά σας δείχνω τα δικά μου αγαπημένα κόκκινα κραγιόν.

Riri Woo retro matte Mac
Το απόλυτο ματ κόκκινο κραγιόν. Ανήκει στη limited edition συλλογή της Rihana από τη Mac. Βαθύ κλασικό κόκκινο,τέλεια απόδοση χρώματος,εντελώς ματ όμως. Νομίζω ταιριάζει σε όλες μας. Απίστευτη διάρκεια επίσης.

J Lo's Pure Red  L'oreal 
Ακριβώς το ίδιο με το riri woo αλλά πιο ενυδατικό. Και με τέλεια μυρωδιά επίσης.  

Envious Estée Lauder
Rouge Pur Couture Yves saint Laurent 
Κλασικό λαμπερό κόκκινο,ενυδατικά και τα δύο, με αυτό της Estée Lauder να κερδίζει όσον αφορά τη διάρκεια. 

Mightiest Maraschino Clinique 
Ανήκει στη σειρά Chubby sticks intense και είναι το πιο κερασένιο χρώμα που έχετε δει. Πολύ καλή διάρκεια,λαμπερό και αυτό ταιριάζει σε όλες μας. 

Adorable Matt n14 Essence
Κόκκινο - φούξια χρώμα,ματ,φωτίζει το πρόσωπο,με τέλεια διάρκεια και εξίσου τέλεια τιμή! Τι άλλο να ζητήσει κανείς από ένα κραγιόν;

Red Essential Maybelline
Η αγάπη μου για τα lip pencils της Maybelline είναι γνωστή. Αυτό είναι το αγαπημένο μου. Βασικό κόκκινο,όπως είναι και το όνομά του,κρατάει πολλές ώρες και δεν ξηραίνει τα χείλη!!

Lava Love Avon
Το ωραιότερο κόκκινο-πορτοκαλί κραγιόν. Φωτίζει επίσης πάρα πολύ το πρόσωπο και το προτιμώ την άνοιξη και το καλοκαίρι. 

Russian red lip gloss Mac
Είναι το μοναδικό lip gloss της παρέας. Το αγαπώ και το προτιμώ όταν θέλω να φορέσω κόκκινο αλλά λίγο πιο διακριτικά. Αυτό το γκλός δίνει λάμψη,είναι κόκκινο αλλά χωρίς την ένταση του κραγιόν. 








Επιλέγοντας ένα κόκκινο κραγιόν,το μόνο που θα χρειαστείτε επιπλέον είναι μαύρη μάσκαρα,μπεζ-χρυσή σκιά και eye liner(προαιρετικά).
   
To Sum Up
Οποιοδήποτε κραγιόν και να επιλέξουμε,αυτό που είναι πιο σημαντικό είναι η καλή μας διάθεση. Να φορέσετε λοιπόν το πιο λαμπερό σας χαμόγελο και να περάσετε τέλεια!!!!



         Happy Valentine's Day Girls!!!!
                                                                              Love you all!!!
   

10 σχόλια:

  1. Το κόκκινο είναι απαραίτητο για εκείνη τη μέρα! Έχω της essence που έδειξες αλλά θέλω να δοκιμάσω πολύ και τα μολύβια της maybelline! Happy Valentines Day! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα μολύβια της Maybelline θα σου αρέσουν πολύ,είμαι σίγουρη!!! Να μου πείς τη γνώμη σου όταν τα δοκιμάσεις! Νομίζω τα έχουν σε προσφορά 5 euro μέχρι το Σάββατο!!
      have a great Valentine's Day as well!!!!!

      Διαγραφή
  2. Tι όμορφες επιλογές! Λατρεύω τα color drama από Maybelline!
    Happy Valentine's Day <3
    Φιλιά,
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφο Post! Της jlo από l'oreal το έχω και νομίζω είναι από τα πιο ενυδατικά και matte κραγιόν ταυτόχρονα!Είναι το αγαπημένο μου. Έχω κι αυτό από essence αλλά δεν έχει τύχει να το δοκιμάσω...αφού σχεδόν όλες τις φορές επιλέγω το πρώτο..
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια Γεωργία μου.Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου όσον αφορά το pure red της jlo!! Μ'αρέσει και εμένα πολυ΄!!!
      Φιλάκια!!!! :)

      Διαγραφή
  4. Πόσο όμορφο post! Τα έχεις παρουσιάσει με πολύ ιδιαίτερο τρόπο!! Για τις επιλογές σου δεν έχω λόγια! Μου άρεσαν όλες μία προς μία!! Το Russin Red σε μορφή gloss το έχω συνέχεια στην wish list μου, αλλά δεν το έχω αποκτήσει προς το παρόν. Χαίρομαι που σου αρέσει! Ανέβηκε ήδη σκαλοπάτια στην wish list!! Να έχεις μία όμορφη νύχτα και όνειρα γλυκά, Άννα μου! <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρτίνα μου,σε ευχαριστώ!!!
      Να το δοκιμάσεις το russian red!! Είμαι σίγουρη οτι θα σου αρέσει!!!
      Πολλά φιλιά!!! :):)

      Διαγραφή
  5. Happy Valentines Day!!! Πολύ ωραίες επιλογές...Από color drama έχω ένα κόκκινο πιο ανοιχτό αλλά αυτό που έδειξες μου αρέσει πιο πολύ!! Φιλάκια Άννα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το red essential είναι απο τα αγαπημένα μου!!! Σε ευχαριστώ πολύ Demy!!!
      Πολλά φιλάκια!!!! :) :)

      Διαγραφή

I'm interested in chatting!!!Feel free to comment!!!!