Σάββατο 14 Μαρτίου 2015

Galenic Products

       Όπως ξέρετε πάντα μου αρέσει να δοκιμάζω καινούργια προϊόντα και ειδικά κρέμες ματιών καθώς ακόμα δεν έχω βρεί αυτή που μου ταιριάζει απόλυτα.

    Αποφάσισα λοιπόν να δοκιμάσω την Argane της Galenic. Εκείνη την περίοδο έψαχνα κάτι ενυδατικό και μου τη σύστησε η αισθητικός της Galenic.

 Το προϊόν είναι ιδανικό για μάτια και χείλη,προσφέρει ενυδάτωση,αντιγήρανση και λείανση. Έχει εξαιρετικά λεπτόρευστη αλλά ταυτόχρονα ενυδατική υφή και προσφέρει λάμψη κάτω από τα μάτια. Χρησιμοποίησα ολόκληρη τη συσκευασία ,αλλά δεν μπορώ να πω οτι ενθουσιάστηκα.
Προσέφερε ενυδάτωση,απαλότητα και λάμψη στα μάτια αλλά μέχρι εκεί. Δεν παρατήρησα καμία διαφορά στις λεπτές γραμμές. Είναι από τα προϊόντα για τα οποία έχω ουδέτερη αίσθηση:ούτε θετική αλλά ούτε και αρνητική
Τα 15 ml κοστίζουν 22,50€ με 25% έκπτωση.

Αν την έχετε δοκιμάσει πείτε μου τη γνώμη σας. Εγώ πάντως δε νομίζω να την αγοράσω ξανά.



    Μαζί με την αγορά μου η αισθητικός μου έδωσε δείγματα από άλλες δύο κρέμες ματιών της Galenic και από έναν ορό προσώπου. 

Ophycee Rejuvenating eye care
Η κρέμα αυτή είναι ιδανική για μαύρους κύκλους,σακούλες και ρυτίδες. Υφή κρέμας - τζέλ  ενυδατώνει και αυτή αρκετά. Η αλήθεια είναι ότι σακούλες και μαύρους κύκλους δεν έχω,οπότε η άποψή μου δεν νομίζω ότι είναι και πολύ αντικειμενική. Έδινε περισσότερη λάμψη από την Argane πάντως. 

Cell Capital Lifting Eye and Lip Care
Αυτή μου άρεσε περισσότερο από όλες. Νομίζω είναι και η ακριβότερη από όλες! Πολυτελής αίσθηση,πολύ καλή ενυδάτωση και λάμψη. Απαλύνει επίσης τις λεπτές γραμμές γύρω από τα μάτια. Θα την αγόραζα σίγουρα ξανά.

    Οφείλω να πω βέβαια ότι κανένα προϊόν της Galenic δεν μου προκάλεσε τον παραμικρό ερεθισμό. Καμία απολύτως ενόχληση στα μάτια ή στο δέρμα. 

Nectalys Smoothing New Skin Elixir
    Άφησα το αγαπημένο μου για το τέλος. Ενθουσιάστηκα με αυτό το serum  προσώπου. Λεπτόρευστο,με ένα φοβερό ροζ χρώμα και φρέσκια μυρωδιά. Εγώ το χρησιμοποιούσα μόνο το βράδυ και το πρωί ξυπνούσα με καινούργια επιδερμίδα. Απαλή,ενυδατωμένη,φρέσκια,ξεκούραστη,με ωραίο χρώμα!! Σίγουρα θα αγοράσω αυτό το serum ξανά.

To sum up
Σε γενικές γραμμές έμεινα ικανοποιημένη από τα προϊόντα της Galenic και θα δοκιμάσω και κάποια άλλα της προϊόντα. Πείτε μου εάν έχετε δοκιμάσει εσείς κάτι άλλο και σας άρεσε. 

Until Next Time 

                                                         Love you!!!

6 σχόλια:

  1. Πολυ ωραια αναρτηση! Εχω δοκιμασει την κρεμα ημερας και νυχτος της σειρας Ophycee και μου αρεσαν παρα πολυ. Εχουν πολυ αναλαφρη υφη πραγμα που το βρισκεις δυσκολα σε αντιρυτιδικες/συσφικτικες κρεμες που συνηθως ειναι πολυ βαριες. Απο τις κρεμες που παρουσιασες μου κινησε το ενδιαφερον η Cell Capital και θελω να τη δοκιμασω. Φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η cell capital ήταν η καλύτερη Εύα μου!! Είμαι σίγουρη οτι θα σου αρέσει!! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίο και αναλυτικό post Άννα μου! Δεν έχω δοκιμάσει τίποτα από Galenic, μάλλον γιατί δεν έχω διαβάσει κριτικές και απόψεις και έτσι φοβόμουν για ερεθισμούς και σπυράκια. Χαίρομαι που ακούω ότι δεν είχες τέτοια θέματα! Από όλα όσα δοκίμασες με ενθουσίασε ο ορός!! Θέλω να τον δοκιμάσω κάποια στιγμή!! Τον βάζω wish list!! :-) <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ροζ serum Μαρτίνα μου!!! Πόσο girly!!!! Πέρα από αυτό όμως,είναι πραγματικά καλό και αποτελεσματικό αυτό το serum. και ανάλαφρο επίσης! φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  3. Não conheço mas parecem muito bons!
    Bjcas

    http://tudosobretudon.blogspot.pt/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

I'm interested in chatting!!!Feel free to comment!!!!