Τρίτη 24 Μαρτίου 2015

Japanese Rose Body Milk by Korres Γαλάκτωμα σώματος "ΓιαπωνέζικοΤριαντάφυλλο" Κορρές

    Το αγαπώ αυτό το γαλάκτωμα σώματος!!!! Το χρησιμοποιώ ένα μήνα τώρα και είμαι πολύ ευχαριστημένη.

    Έχει βελούδινη υφή και ενυδατώνει πολύ το δέρμα. Έχει στη σύνθεσή του αμυγδαλέλαιο και βούτυρο καριτέ που το καθιστούν ακόμη πιο ενυδατικό.

    Αυτό που μου αρέσει περισσότερο από όλα όμως είναι η μυρωδιά του. Μυρίζει τριαντάφυλλο και εμένα είναι από τις αγαπημένες μου μυρωδιές. Ειδικά η συγκεκριμένη,η οποία δεν είναι καθόλου βαριά,το αντίθετο,είναι φρέσκια και ελαφριά.

    Είναι επίσης ενα προϊόν όσο γίνεται πιο φυσικό. Δεν περιέχει parabens και λοιπά χημικά. 



Κοστίζει περίπου 7 ευρώ,αλλά σε online φαρμακεία θα το βρείτε πιο οικονομικό.


    Το μόνο του μειονέκτημα είναι οτι δεν απορροφάται αμέσως. Επειδή έχει λίγο πιο πλούσια σύνθεση(δεν είναι body lotion)θέλει λίγο περισσότερο χρόνο για να απορροφηθεί,σε καμία περίπτωση όμως δεν θυμίζει λιπαρή κρέμα σώματος. 
    To Sum Up
Τον τελευταίο καιρό αυτό το γαλάκτωμα σώματος έχει γίνει αγαπημένη μου συνήθεια. Θα το αγοράσω σίγουρα ξανά.
       Until next time...

                                                             Love you!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I'm interested in chatting!!!Feel free to comment!!!!