Κυριακή 29 Μαρτίου 2015

March Favorites!!!!

                           Πραγματικά αγαπημένα τα προϊόντα του Μαρτίου!!!!





                    Πάμε λοιπόν να τα δούμε,ξεκινώντας από τα προϊόντα μακιγιάζ.


 Ultra Glimmerstick Lip Liners Avon
Τα έχω όλα και τα αγαπώ!!!! Φοβερά χρώματα,βοηθούν να σχηματίσουμε τα χείλη μας και να μείνει το κραγιόν στη θέση του. Διαρκούν πάρα πολύ και σχεδόν πάντα θα τα βρείτε σε καλή τιμή στην Avon. Αυτή τη στιγμή κοστίζουν 3,95€.





 Lipsticks    Essence
Τελείως διαφορετικές,αλλά εξίσου ανοιξιάτικες αυτές οι δυο αποχρώσεις κραγιόν της essence. Το "Natural Beauty " είναι από τα καλύτερα nude κραγιόν που έχω δοκιμάσει. Τονίζει απαλά τα χείλη χωρίς να φαίνεσαι χλωμή!!
Το "Blush my lips" είναι ένα έντονο φούξια χρώμα,ιδανικό για ανοιξιάτικα απογεύματα και βράδια. Και φυσικά σε φοβερές τιμές.



 Lavender Sky  Gel Nail Polish Avon
Τα λατρεύω αυτά τα βερνίκια! Θεωρώ ότι είναι τα καλύτερα βερνίκια της Avon. Με λίγη προσοχή διαρκούν περίπου 6 ημέρες. Το lavender sky,ένα παστέλ λιλά χρώμα,το φόρεσα όλο το Μάρτη και παρ´ όλο που ο καιρός ήταν κακός,μου θύμιζε ότι η άνοιξη είναι κοντά!!!
Συνήθως τα βρίσκουμε περίπου 5.00€.



 Cleansing Foam With Olive And Lavender Face and Eyes Apivita 
Νομίζω ότι λατρεύουν όλοι αυτόν τον αφρό καθαρισμού. Ιδανικός για πρόσωπο και μάτια,δεν ξηραίνει την επιδερμίδα ούτε την ερεθίζει. Το απλώνουμε σε βρεγμένη επιδερμίδα,κάνουμε μασάζ και αφαιρεί όλο το μακιγιάζ ακόμα και από τα μάτια
Και φυσικά έχει απαλή σύσταση χωρίς parabens και λοιπά.





 Brightening and Line Smoothing Serum Wild Rose  Korres
Αγοράζοντας την επανορθωτική μάσκα ύπνου του Κορρέ,πήρα δώρο και αυτό το serum. Ιδανικό για πρόσωπο και μάτια,καταπολεμά τις λεπτές γραμμές και συμβάλει στη λάμψη της επιδερμίδας. Έχει λεπτόρευστη υφή και απορροφάται εύκολα. Το χρησιμοποιώ μόνο το βράδυ,τρεις εβδομάδες τώρα. Είμαι αρκετά ικανοποιημένη. Δεν έχω δει τεράστια διαφορά στην επιδερμίδα μου,αλλά σίγουρα είναι πιο φωτεινή και ξεκούραστη όταν ξυπνάω. Έχει έντονη μυρωδιά τριαντάφυλλου,γι ´αυτό δοκιμάστε το πρώτα πριν αποφασίσετε να το αγοράσετε.  Επίσης δεν μου έχει προκαλέσει σπυράκια ή κάποιο ερεθισμό.




 Revitalizing Eye Contour Cream  Skincode
Μου τη σύστησε η φαρμακοποιός μου. Τη χρησιμοποιώ όλο τον Μάρτιο και με έχει αφήσει άφωνη με τα αποτελέσματά της!! Ενυδατώνει την περιοχή των ματιών,δίνει λάμψη,καταπολεμά τις λεπτές γραμμές γύρω από τα μάτια και δεν προκαλεί κανενός είδους ερεθισμό
Μετά από δυο εβδομάδες,η χρήση κονσίλερ ελαχιστοποιήθηκε! Θα συνεχίσω να την χρησιμοποιώ και θα δοκιμάσω σίγουρα και άλλα προϊόντα της Skincode. 



To Sum up
Αυτά ήταν τα αγαπημένα προϊόντα Μαρτίου. Εάν έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά,πείτε μου την γνώμη σας. 

Until Next Month, 
                         Love you!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I'm interested in chatting!!!Feel free to comment!!!!