Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015

Sephora Lipstick Rouge Longue Tenue

    Θέλετε ένα κραγιόν που δεν φεύγει ποτέ; Και όταν λέμε ποτέ να εννοούμε ποτέ;
    Τότε δοκιμάστε το κραγιόν Rouge Longue Tenue από Sephora.




     Η σειρά αποτελείται από πολλές αποχρώσεις και διατίθεται σε ματ, ήμι-ματ και μεταλλικές υφές. Το site τους δίνει 10 ώρες διάρκειας για τις ματ και ήμι-ματ υφές και 6 ώρες για τις μεταλλικές. Και όντως ισχύει αυτό!!!

    Εγώ έχω την απόχρωση Royal Rasberry n12 και είναι semi-matte. Το φόρεσα 4:00 το απόγευμα,δεν το ανανέωσα καθόλου,πήγα για φαγητό 10:00 το βράδυ και το κραγιόν βρισκόταν ακόμη εκεί ακόμη και όταν τελείωσα το φαγητό μου!!!!
    Έχει έντονο,πλούσιο χρώμα,η ήμι-ματ υφή δεν ξηραίνει τα χείλη και έχει ωραία συσκευασία επίσης.
    Έχει όμως και ένα μειονέκτημα:δεν φεύγει από τα χείλη ακόμα και όταν θέλετε να το βγάλετε!!!! Πραγματικά χρειάζεται να επιμείνετε πολύ με το ντεμακιγιάζ,σε σημείο που μπορεί να ερεθίσετε λίγο τα χείλη σας!

    To sum up

Το Rouge Longue Tenue είναι ένα κραγιόν που κάνει ότι υπόσχεται·πλούσιο χρώμα και πολύ μεγάλη διάρκεια. Σίγουρα δεν είναι ένα κραγιόν για καθημερινή χρήση,αλλά είναι ιδανικό για τις περιπτώσεις που θέλετε το μακιγιάζ να έχει λίγο παραπάνω διάρκεια χωρίς να το ανανεώνετε συνέχεια.
 Εάν τα έχετε δοκιμάσει,προτείνετέ μου και κάποιο άλλο χρώμα. Θα ήθελα να αποκτήσω κι'άλλες αποχρώσεις. 

                 Love you!!!

15 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Πραγματικά φανταστικό Εύα μου!!Το φοράω χειμώνα - καλοκαίρι!!:):)

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Είναι όντως τέλεια απόχρωση Κωνσταντίνα μου!!! Και νομίζω ταιριάζει σε όλες μας!!! φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  3. Πάρα πολύ ωραίο χρώμα!! Έγινα μέλος στο blog σου και θα χαρώ να επισκεφθείς και το δικό μου irenesworld.squarespace.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου!!! Έγινα και εγώ μέλος στο blog σου!! Θα τα λέμε λοιπόν από τώρα και έπειτα!!!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραίο χρώμα!! Πραγματικά το χρώμα διαρκεί για ώρες!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λάτρεψα την απόχρωση Άννα μου!! <3 Και η σύστασή του φαίνεται πλούσια! Δεν το έχω δοκιμάσει. Γενικά δεν προτιμώ τα long lasting κραγιόν. Αλλά, όπως είπες, για κάποιες ειδικές περιπτώσεις είναι ιδανικά και θα το έχω σίγουρα υπόψη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου το έκανε δώρο μια φίλη μου Μαρτίνα μου!! Και πραγματικά διάλεξε το ωραιότερο!!! Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  6. Τι ωραίο που φαίνεται! Θα τα κοιτάξω σίγουρα την επόμενη φορά που θα πάω στα Sephora!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Για μένα αυτά είναι τα καλύτερα κραγιόν που κυκλοφορούν και σε τιμή αρκετά προσιτή, έχω έξι ή επτά αποχρώσεις και είναι όλα τέλεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο κοστίζουν Μαρία μου? Εμένα μου το έφεραν δώρο και στο Ηράκλειο δεν έχουμε ακόμη Sephora!!! Σε ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  8. Για μένα αυτά είναι τα καλύτερα κραγιόν που κυκλοφορούν και σε τιμή αρκετά προσιτή, έχω έξι ή επτά αποχρώσεις και είναι όλα τέλεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

I'm interested in chatting!!!Feel free to comment!!!!