Κυριακή 19 Απριλίου 2015

Black Ecstasy Mascara by Giorgio Armani

    Black ecstasy... Μόνο το όνομά της φτάνει για να σε προϊδεάσει θετικά.



    Τη συγκεκριμένη μάσκαρα την είχα πάρει ως δείγμα από ένα περιοδικό και την χρησιμοποιώ καθημερινά ένα μήνα τώρα.

    Είναι μια πάρα πολύ καλή μάσκαρα. Έντονο μαύρο χρώμα και μήκος. Δίνει επίσης όγκο,αλλά όχι πάρα πολύ. Με ένα πέρασμα δημιουργεί καθημερινό αποτέλεσμα και με δυο απίστευτο μήκος. Δεν δημιουργεί κόμπους,δεν "βαραίνει"τα μάτια και αφαιρείται πολύ εύκολα.

Το μοναδικό μειονέκτημα,που όμως για εμένα είναι πολύ σημαντικό,είναι ότι μετά από μια ολόκληρη ημέρα χρήσης έχεις αποκτήσει ένα ωραιότατο smokey μακιγιάζ!!! Ναι,μουτζουρώνει ελαφρώς κάτω από τα μάτια.

 Εάν δεν συνέβαινε αυτό ,πραγματικά θα μιλούσα για μια από τις αγαπημένες μου μάσκαρα. Πρέπει να πω όμως ότι τα δικά μου βλέφαρα είναι λίγο λιπαρά,οπότε κάποιος άλλος μπορεί να μην αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα.
   To sum up
Το αποτέλεσμα αυτής της μάσκαρα είναι πραγματικά τέλειο. Σχεδόν στεναχωριέμαι που δεν θα την αγόραζα,γιατί ειδικά η μάσκαρα θέλω να μένει στη θέση της!! Και πόσο μάλλον ένα προϊόν που κοστίζει αρκετά.

   Εσείς την δοκιμάσετε;; Πείτε μου εάν είχατε το ίδιο πρόβλημα με εμένα!!
                                                                         
                                                                Love you!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I'm interested in chatting!!!Feel free to comment!!!!