Σάββατο 4 Απριλίου 2015

What's in my travel bag???

    Καθώς ετοιμάζομαι για την πασχαλινή μου απόδραση,συνειδητοποίησα ότι μπορεί να έχουμε πάρα πολλά προϊόντα περιποίησης και μακιγιάζ,αλλά αυτά που τελικά επιλέγουμε να πάρουμε είναι αυτά που μας μας βολεύουν και μας εξυπηρετούν περισσότερο από όλα.

   Γι'αυτό λοιπόν και εγώ θα πάρω μαζί μου τα εξής:




• Double Wear Foundation Estée Lauder
Δεν πάω πουθενά χωρίς αυτό!Προσφέρει κάλυψη,διατηρεί ματ την επιδερμίδα και διαρκεί όλη την ημέρα. Δεν χρειάζομαι τίποτα περισσότερο. 

•Fit Me Concealer Maybelline
Βολική συσκευασία,δίνει φως κάτω από τα μάτια και καλύπτει τυχόν μαύρους κύκλους και ατέλειες. 

The Nudes Eye Shadow Palette Avon
Εάν έχεις αυτήν τη παλέτα σκιών μαζί σου έχεις τα πάντα. Από πιο ανοιχτόχρωμες σκιές για βάση και πιο σκούρες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν και ως eyeliner. Και σε μικρή συσκευασία που μεταφέρεται εύκολα. 

Color Drama Maybelline 
Έχω τρεις διαφορετικές αποχρώσεις  και θα τις πάρω και τις τρεις μαζί μου. Απαλό ροζ για το πρωί,φούξια και κόκκινο για το βράδυ. Και στη γνωστή φοβερή συσκευασία που έχεις μολύβι χειλιών και κραγιόν σε ένα. 

They're Real Mascara  Benefit
Άλλο ένα προϊόν που το φοράς και δεν φεύγει εάν δεν το βγάλεις εσύ. Με ένα πέρασμα είναι ιδανική για το πρωί και με ένα δεύτερο,οι βλεφαρίδες μοιάζουν ψεύτικες. 

Instant Light Natural Lip Perfector Clarins
Δεν πάω πουθενά χωρίς αυτό επίσης. Χρησιμοποιείται και ως lip gloss και ως lip balm,δίνει απαλό χρώμα και απίστευτη ενυδάτωση στα χείλη. 


•Travel Set Brushes Avon
Ναι τα αγαπώ τα πινέλα μου,αλλά δεν πρόκειται να τα πάρω όλα μαζί μου. Αυτό το σετ έχει όλα τα απαραίτητα και χρειάζεται ελάχιστο χώρο. 

•Μαντιλάκια Καθαρισμού Apivita
Σε μονές συσκευασίες,δεν φοβάμαι ότι θα "τρέξουν" και αφαιρούν αποτελεσματικά το μακιγιάζ. 

Αφρός καθαρισμού ελιά και λεβάντα Apivita
Σε travel size και αυτό,ιδανικό για πρόσωπο και μάτια,αφαιρεί μακιγιάζ και καθαρίζει το πρόσωπο

•Samples Samples 
Κρέμες ματιών,προσώπου και serum θα πάρω σε δειγματάκια. Ευκαιρία να δοκιμάσω και κάποια που ήθελα. 

•Candy Florale Prada
Ανοιξιάτικο,λουλουδάτο άρωμα σε roll on,travel size συσκευασία. Ιδανικό και για την τσάντα. 

To sum up
Νομίζω ότι αυτά τα προϊόντα θα πάρω μαζί μου. Τίποτα δεν είναι πιο σημαντικό όμως από το να έχουμε καλή διάθεση. Σας εύχομαι Καλό Πάσχα και να περάσετε υπέροχα ότι και αν κάνετε. 

                                                                  Love you!!!


PS. Μήπως τελικά πήρα πάρα πολλά;;;:):):)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I'm interested in chatting!!!Feel free to comment!!!!