Τρίτη 26 Μαΐου 2015

Daily Sunscreen Gel Cream Spf50 by Youth Lab

    Έφτασε το καλοκαιράκι και μαζί του ήρθε και η εποχή αναζήτησης του κατάλληλου αντηλιακού για φέτος.
    Στα πλαίσια αυτής της αναζήτησης λοιπόν δοκίμασα το αντηλιακό προσώπου με χρώμα της Youth lab.

    Γενικά η Youth Lab μου αρέσει σαν εταιρεία. Είναι ελληνική και χωρίς parabens.

Το συγκεκριμένο προϊόν όμως δεν μου άρεσε. Το δοκίμασα 3 φορές. Και τις τρεις φορές έγινε το ίδιο:  δεν απορροφήθηκε  καθόλου. Μένει εκεί,πάνω στο δέρμα.                 
  Το πρόσωπό μου γυάλιζε υπερβολικά και δεν ήταν καθόλου ευχάριστο στο άγγιγμα. Είχα την εντύπωση ότι κάτι υπάρχει πάνω στο πρόσωπο και  ήθελα να το ξεπλύνω. Εμένα αυτό  δεν μου αρέσει ως αίσθηση.

      Το προϊόν όμως γράφει ότι πρόκειται για μια λεπτόρευστη φόρμουλα, ένα αντηλιακό κρεμοτζέλ,ιδανικό για λιπαρά δέρματα.
    Εγώ όμως που έχω μεικτό - λιπαρό  δέρμα και το καλοκαίρι η λιπαρότητα επιδεινώνεται ένιωθα το πρόσωπό μου να μην μπορεί να αναπνεύσει.
Είχα την αίσθηση ότι εάν φορούσα αυτό το αντηλιακό,στο τέλος θα είχα γεμίσει σπυράκια!!

    Αυτό ίσως οφείλεται και στο γεγονός ότι έχει δείκτη προστασίας 50 και αναγκαστικά το προϊόν είναι πιο ενισχυμένο, αλλά για λιπαρά δέρματα  δεν νομίζω οτι είναι κατάλληλο. 
Ίσως στα ξηρά να ταιριάξει περισσότερο

    Οφείλω να παραδεχτώ βέβαια ότι είμαι πολύ παράξενη όσο αφορά τα αντηλιακά,ειδικά του προσώπου. Θέλω να απορροφούνται πλήρως από το δέρμα,να μην αισθάνομαι καθόλου ότι τα φοράω. Το δέρμα μου είναι ήδη λιπαρό,εάν βάλω και ένα λιπαρό στρώμα από πάνω νομίζω ότι ασφυκτιώ!! Συνήθως επιλέγω προϊόντα με δείκτες spf 25-30 που έχουν πιο ελαφριές συνθέσεις. 

     To Sum Up
Δυστυχώς το αντηλιακό αυτό της Youth Lab δεν μου ταίριαξε καθόλου και δεν θα το  προτιμήσω.
 Εσείς που έχετε λιπαρό δέρμα,το έχετε δοκιμάσει; Είχε το ίδιο αποτέλεσμα και σε εσάς;

  Let me know!!
                             Love you!!:)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I'm interested in chatting!!!Feel free to comment!!!!