Παρασκευή 1 Μαΐου 2015

It's Coral time again!!!

    Το τέλειο κοραλί κραγιόν για το καλοκαίρι βρέθηκε και είναι το 228 Vip από τη ματ σειρά Colour Rich της L'oreal. 


    Πραγματικά είναι ένα απίστευτο χρώμα που πιστεύω ότι ταιριάζει σε όλες. Είδα να μιλούν για αυτό διάφορες blogger του εξωτερικού και αποφάσισα να το δοκιμάσω. 
    Έχει ματ υφή,αλλά είναι αρκετά κρεμώδες έτσι ώστε δεν ξηραίνει τα χείλη. Είναι ζεστό καλοκαιρινό κοραλί χρώμα,με μια δόση κόκκινου αλλά και ροζ. Και αρκετά ευκολοφόρετο επίσης. 
     Έχει μια ιδιαίτερη μυρωδιά,η οποία εμένα μου αρέσει,αλλά  καλύτερα να το μυρίσετε πριν το αγοράσετε. Πάντως η μυρωδιά εξαφανίζεται μετά από λίγο.Το θετικό του είναι επίσης οτι είναι ένα buildable χρώμα,μπορούμε εύκολα να αυξομειώσουμε την έντασή του..Εγώ το φοράω πολλές φορές και με lip balm και είναι ακόμα πιο απαλό το χρώμα του.
     Διαρκεί περίπου 4-5 ώρες χωρίς να χρειάζεται ανανέωση. 


    Έχω ήδη ξεκινήσει να το φοράω, είναι και τώρα πάρα πολύ ωραίο και φωτεινό, αλλά με λίγο μαύρισμα θα είναι ακόμη ωραιότερο!!!
     Το ιδανικό του ταίρι βρέθηκε από τη seventeen  με το μολύβι χειλιών Longstay lip shaper 30 Peach. Έχει ακριβώς την ίδια απόχρωση!!
    Το κραγιόν κοστίζει 12,99€ και το μολύβι 3,85€

    To sum up
Έχετε δοκιμάσει τη συγκεκριμένη απόχρωση;;πείτε μου τη γνώμη σας ή εαν έχετε να προτείνετε κάποιο άλλο καλοκαιρινό κραγιόν!
        Cause summer is so near!!

                                                        Love you!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I'm interested in chatting!!!Feel free to comment!!!!