Τρίτη 25 Αυγούστου 2015

Ren Skincare

    Τα προϊόντα της Ren τείνουν να γίνουν από τα αγαπημένα μου. Τα δοκίμασα πρώτη φορά σε ένα κουτί του Glowbox και  τα προτιμώ   από τότε.
Προς το παρόν, έχω δοκιμάσει τα ακόλουθα:



V-Cense Αντιρυτιδική σειρά

Από αυτή τη σειρά έχω δοκιμάσει τη Youth Vitality Day Cream και την Revitalising Night Cream. 
Λάτρεψα την κρέμα νυχτός. Απορροφάται αμέσως από το πρόσωπο,και το πρωί η επιδερμίδα είναι εμφανώς πιο φρέσκια,λεία και φωτεινή.  Δεν μου δημιούργησε σπυράκια,κάτι που μου συμβαίνει συχνά με πολλές κρέμες νύχτας. Θα την προτιμούσα σίγουρα ξανά. 
    Το αντίθετο συνέβη με την κρέμα ημέρας. Ήταν πολύ λιπαρή για το δικό μου πρόσωπο. Ακόμα και λιγότερη ποσότητα να έβαζα το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο. Δεν δημιούργησε σπυράκια αλλά μετά από λίγη ώρα το πρόσωπό μου φαινόταν αρκετά λιπαρό. Ίσως ταιριάζει σε ξηρές επιδερμίδες,για λιπαρά δέρματα όμως δεν θα την πρότεινα. 

T-Zone Balancing Cream  Clarimatte
Κρέμα τζέλ με ματ αποτέλεσμα,για λιπαρές επιδερμίδες. Κάνει ότι υπόσχεται. Διατηρεί ματ την επιδερμίδα του προσώπου για πολλές ώρες και  αρκετά ενυδατωμένη ταυτόχρονα. Μου άρεσε,θα το δοκιμάσω ξανά. 

Glycolactic Radiance Renewal Mask
Μάσκα προσώπου για αναζωογόνηση και απολέπιση. Με συστηματική χρήση καταπολεμά τις πανάδες και τις διχρωμίες. Πολύ καλό προϊόν, αλλά αρκετά δυνατό. Ίσως ερεθίσει τα πολύ ευαίσθητα δέρματα. 

Flash Rinse One Minute Facial
Οι συνδρομητές του Glowbox το έχουν δοκιμάσει. Μου αρέσει  γιατί είναι γρήγορο και αποτελεσματικό. Δρα πραγματικά σε ένα λεπτό. Ιδανικό για πριν από μια έξοδο,αναζωογονεί και φωτίζει το πρόσωπο στο λεπτό. Περιέχει βιταμίνη c και μπορεί επίσης να ερεθίσει κάποια δέρματα. Εμένα πάντως που το δέρμα μου είναι αρκετά ευαίσθητο,δεν μου προκαλεί κανέναν ερεθισμό. Είναι από τα προϊόντα που θέλω να βρίσκεται πάντα στο νεσεσέρ μου. 

Και τέλος απο τη σειρά Keep Young And Beautiful  έχω δοκιμάσει την Firm and Lift eye cream  και  το Instant Firming Beauty Shot. 
 Η κρέμα ματιών είναι πολύ λεπτόρευστη,απορροφάται αμέσως και δεν μου προκάλεσε κανέναν ερεθισμό στα μάτια. Μέχρι εκεί όμως. Ένα μήνα που την χρησιμοποιώ δεν είδα καμία σημαντική διαφορά. Ίσως χρειάζεται λίγο παραπάνω  χρόνο για να δείξει τι αξίζει,αλλά εγώ με τα προϊόντα ματιών είμαι λίγο ανυπόμονη και στις δυο εβδομάδες θέλω να βλέπω έστω μια μικρή αλλάγη. Δεν νομίζω να την αγοράσω ξανά. 

Το Beauty Shot  όμως είναι αγαπημένο. Ουσιαστικά είναι ένας συσφικτικός και αναζωογονητικός ορός προσώπου με μια όμως διαφορά: μπορεί να χρησιμοποιηθεί και πάνω από το μακιγιάζ. Δεν χαλάει το μακιγιάζ καθόλου και αμέσως ξεκουράζει,ενυδατώνει και φωτίζει το πρόσωπο. Φυσικά χρησιμοποιείται και ως ένας κλασικός ορός, πριν από την κρέμα ημέρας και νύχτας. 

To sum up
Αυτά είναι τα προϊόντα που έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα από Ren Skincare. 
Γενικά είναι μια εταιρία που μου αρέσει πολύ και σίγουρα θα δοκιμάσω και άλλα προϊόντα. 
Εάν εσείς εχετε δοκιμάσει κάποια άλλα και σας άρεσαν θα ήθελα να μου τα προτείνετε. 


Until next time 



    Love you!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I'm interested in chatting!!!Feel free to comment!!!!