Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2016

Wrinkles Erasure Cream For Eyes by Youth Lab

    Η Youth Lab είναι μια σχετικά καινουρια ελληνική εταιρία με προϊόντα περιποίησης για το πρόσωπο. Την βρίσκουμε στα φαρμακεία αλλά και στο διαδύκτιο.
    Έχω σκοπό να δοκιμάσω και άλλα προϊόντα τους, προς το παρών όμως δοκίμασα την κρέμα ματιών της εταιρίας. Πρόκειται για μια πλούσια κρέμα ματιών που μπορεί να καταπολεμήσει όλα τα προβλήματα που παρουσιάζει η περιοχή γύρω από τα μάτια. Τις λεπτές γραμμές,ρυτίδες,σακούλες αλλά και τυχόν μαύρους κύκλους. Επίσης δεν περιέχει parabens.
    Εγώ αγόρασα ένα βαζάκι των 15 ml, το οποίο κράτησε δυο μήνες με χρήση πρωί και βράδυ. Κοστίζει 30€ περίπου. 
    Το πρώτο πράγμα που παρατήρησα ήταν το άρωμά της. Είχε ένα πολύ ωραίο άρωμα,που δεν ενόχλησε τα μάτια μου,αλλά εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει οι κρέμες ματιών να περιέχουν άρωμα. 
    Μετά απο μια εβδομαδα χρήσης η ενυδάτωση της περιοχής των ματιών αυξήθηκε σημαντικά. Ειδικά τώρα τον χειμώνα ήταν ιδανική. Πραγματικα ήταν από τις πιο ενυδατικές κρέμες ματιών που έχω δοκιμάσει. 
    Επίσης έκανε την περιοχή των ματιών να φαινεται λίγο πιο φωτεινή και ομοιόμορφη. 
     Δεν παρατήρησα καμία διαφορά όμως στις λεπτές γραμμές ούτε στη σύσφιξη της επιδερμίδας. Ίσως να χρειαζόταν λίγο περισσότερο χρόνο ,αλλά εγώ αφού χρησιμοποιήσω μια ολόκληρη συσκευασία και δεν με ικανοποιήσει συνήθως δεν αγοράζω και δεύτερη. 
        To sum up
Εάν ψάχνετε μια πολύ ενυδατική κρέμα,αυτή η κρέμα θα σας αρέσει   πιστεύω. Εγώ πάντως έχω ανάμεικτα συναισθήματα. Μου άρεσε η ενυδάτωση που προσέφερε,αλλά δεν είχε τόσο καλή απόδοση όσο περίμενα. 
    Πείτε μου την άποψη σας εάν την έχετε δοκιμάσει!

        Until next time...


           Love you!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I'm interested in chatting!!!Feel free to comment!!!!