Δευτέρα 28 Μαρτίου 2016

Sephora 10 Hour Wear Perfection Foundation

    Το συγκεκριμένο foundation θεωρείται   ένα από τα best seller της Sephora. Έψαχνα λοιπον ένα μεικ απ για κάθε μέρα και αποφάσισα να το δοκιμάσω.
    Αυτό που μου αρεσε περισσότερο απο όλα ήταν η συσκευασία του. Γυάλινη,βλέπεις πόσο προϊόν σου έχει απομείνει και με αντλία,έτσι ώστε δεν σπαταλάς περισσότερο από όσο χρειάζεσαι. Δεν περιέχει επίσης parabens και άρωμα. Κοστίζει περίπου 16€.

    Έχει αρκετές αποχρώσεις για να διαλέξουμε. Εγώ διάλεξα την 20clair light. 
     Το μέικ απ αυτο λοιπόν είναι oil free,διαρκεί για δέκα ώρες έχει μεσαία κάλυψη και δεν εχει εφέ μάσκας.

    Στη δικιά μου επιδερμίδα που είναι μεικτή προς λιπαρή σίγουρα δεν κρατούσε δέκα ώρες. Περίπου τις μισές. Μετά από πέντε ώρες περίπου έβγαζε λιπαρότητα. Σε ξηρές επιδερμίδες ίσως ταιριάζει καλυτερα.

     Η κάλυψη του ήταν όντως μέτρια. Αλλά μπορούσες να βάλεις λίγο περισσότερο στα σημεία που χρειαζόταν και κάλυπτε μια χαρά. 
    Στα θετικά του επίσης είναι οτι δεν μου δημιούργησε σπυράκια ή κάποιου είδους ερεθισμό στο πρόσωπο. 
    Αυτό που με δυσκόλεψε με αυτο το foundation ήταν το πώς να το απλώσω. Με το πινέλο το αποτέλεσμα δεν μου άρεσε καθόλου,άφηνε γραμμές απο μεικ απ στο δέρμα. Με το σφουγγαράκι παλι δεν μου άρεσε,σαν να εξαφανιζόταν στο δέρμα. Τελικα κατέληξα να το απλώνω με τα δάχτυλα,νομιζω το αποτέλεσμα ήταν καλύτερο.

    To Sum Up
Γενικά η συνολική μου εντύπωση για αυτο το foundation είναι μέτρια. Δεν ήταν κακό, αλλά έχω δοκιμάσει πολύ καλύτερα σε αυτή την τιμή. Εσείς το έχετε δοκιμάσει;;;

      Until next time...
                                Love you!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I'm interested in chatting!!!Feel free to comment!!!!