Πέμπτη 21 Απριλίου 2016

Eye & Lip Cream by Hydrovit

    Η κρέμα αυτή είναι ιδανική για τα σημεία που εμφανίζονται οι πρώτες λεπτές γραμμές. Γύρω απο τα μάτια,τα χείλη και  ανάμεσα στα φρύδια.
    Η συσκευασία περιέχει 20ml και κοστίζει 15,90€.

Η υφή της μοιάζει περισσότερο με balm παρά με κρέμα. Εγώ την χρησιμοποιώ ένα μήνα περίπου τώρα πρωί και βράδυ.

   Ενυδατώνει πολύ καλά την περιοχή γύρω από τα μάτια. Φωτίζει επίσης και δεν ερεθίζει καθόλου. Κάποια διαφορά στις λεπτές γραμμές των ματιών δεν είδα πάντως.

    Μου άρεσε περισσότερο ώς κρέμα χειλιών. Εγώ την άπλωνα και στα χείλη και τα ενυδάτωνε όπως ένα lip balm. Επίσης οι γραμμές γύρω από τα χείλη έγιναν πιο απαλές.

         To Sum Up
Γενικά πρόκειται για ένα καλό προϊόν που όμως δεν κάλυπτε απόλυτα τις ανάγκες της επιδερμίδας μου.  Εγώ θα το επέλεγα ξανά ως συμπληρωματική φροντίδα,σε συνδυασμό με μια ξεχωριστή κρέμα ματιών και προσώπου. 

        Until next time...
                                                                                                                                   Love you!!!
                     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I'm interested in chatting!!!Feel free to comment!!!!